Makalelerimiz

VMware – How to Uplift Support Ticket

Sanal ortamınızda bir sorun yaşıyorsunuz ve VMware destek (support) ekibine ticket açtınız. Ancak sorun daha kritik bir hale geldi ve canlı sistemleriniz etkilenmeye başladı. Açtığınız destek talebine daha hızlı bir desteğe ihtiyacınız oldu, bu durumda kendi talebinizin, kendiniz Customer Connect Portal üzerinden kritiklik seviyesini seviye bir olarak yükseltebilirsiniz. Bu işleme escalation veya uplift diyoruz.
Link: How to uplift SRs to Severity-1 via the Customer Connect Portal – 82577
TEMMUZ 18, 2022
...

VMware vSAN – KBs

Storage sanallaştırma ürünü olan VMware vSAN kullanıcıları için bu hafta yayınlanan üç Knowledge Base (KB) makale bulunmaktadır. Dikkatlice yayınlanan KB ‘leri okumanızı tavsiye ederim. Bir tanesinde hızlıca önerilen workaround uygulanabilir, diğer ikisi içinde güncelleme yapılması tavsiye edilmektedir.

Etkilenen Ürün:

  • VMware vSAN

    Etkilenen Versiyonlar:
  • VMware vSAN 6.7 P05
  • VMware vSAN 7.0 U1 ve 7.0 U2
    TEMMUZ 3, 2022
    ...

  • vCenter – Unable to process template

    vCenter üzerinden hazır sanal makine şablonu (OVF) dağıtırken (deploy ederken) unable to process template hatası alıyorsanız, genellikle yapmanız gereken destek ekibine ticket açıp, logları inceletmeniz olacaktır. Bunun yanı sıra aşağıda yazdığım bazı aksiyonları siz de alabilirsiniz.

  • Öncellikle kullandığınız tarayıcıyı (browser) değiştirip, tekrar deneyin.
  • Tarayıcıların belleklerindeki çerezleri temizleyip, tekrar deneyin.
    TEMMUZ 17, 2022



    ...